Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Ευτυχισμένο το 2013

Η τελευταία ημέρα του 2012 είναι σήμερα. Δεν σκέφτομαι εάν έκανα όλα όσα ήθελα για αυτή την χρονιά γιατί σίγουρα έχουν μίνει εκρεμμότητες, άλλωστε πάντα υπάρχουν πράγματα  να κάνεις. Πιο πολύ σκέφτομαι τι θα κάνω από εδώ και πέρα. Το πιο σημαντικό είναι αυτό που νιώθω λόγω του νέου έρωτα στην ζωή μου, θετική ενέργεια. Πραγματικά η θετική ενέργεια με κάνει να έχω πιο καθαρή σκέψη, πιο άμεση επικοινωνία με τους γύρω μου καθώς και να απολαμβάνω περισσότερο ότι κάνω.
Ο έρωτας είναι μεγάλη κηνιτήρια δύναμη και αλίμονο εάν δεν ήταν.
 Τελευταία ημέρα στην δουλειά και φυσικά είμαι χαρούμενη γιατί ακολουθεί μια εβδομάδα ξεκούρασης. Να ξυπνάω το πρωί και να μην χριάζεται να ντυθώ αμέσως για να έρθω στην δουλειά μου. Να μπορώ να απολαύσω το πρωινό μου και να αφήσω το μυαλό μου ελεύθερο να σκεφτεί άλλα πράγματα πέραν της δουλειάς.
> Εδώ και ημέρες βρέχει ασταμάτητα και αυτό μου δίνει ένα ωραίο αίσθημα χριστουγέννων καθώς η βροχή που πέφτει δημιουργεί έναν ασταμάτητο χαλαρό ρυθμό.
 ΌΤΙ ΈΓΙΝΕ ΈΓΙΝΕ ΛΟΙΠΌΝ
η συνέχεια έχει αξία,
η φροντίδα του νου και του σώματος.
Εχθές είδα το ντοκυμαντέρ για την ζωή του Bob Marley και ο ίδιος φρόντιζε πολύ την διατροφή του καθώς ήθελε να γυμνάζεται επίσης. Έλεγε το σώμα μου είναι ο ναός μου.
Η πρόληψη είναι πάρα πολύ σημαντική λοιπόν και αυτό απαιτεί την κάθε ημέρα μας.
(τέσσερις ώρες μετά)  Προέκυψε  δουλειά στο ενδιάμεσο.

ΘΈΛΩ ΝΑ ΕΥΧΗΘΏ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΣΑΣ
ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ
Ευτυχισμένο το 2013 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου