Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Η πρώτη μου ανάρτηση, ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ

Κοντεύει 8 το απόγευμα και καθώς είναι  η πρώτη τόσο ζεστή ημέρα του καλοκαιριού, ανάβω το "αιρ κοντίσιον" και ξεκινώ επιτέλους το μπλογκ που θέλω εδώ και καιρό. Καθώς είμαι στην εργασία μου, στην Πιπερόριζα (κατάστημα με βιολογικά & παραδοσιακά προϊόντα στην Καλλιθέα-Αθήνα), η προσοχή μου αποσπάται συνεχώς είτε από κάποιο τηλεφώνημα, είτε από κάποιον επισκέπτη ή από κάποιον συνεργάτη. Η διατήρηση της Πιπερόριζας έχοντας τα πάντα οργανωμένα και σε τάξη, καθώς και η εργασία που απαιτεί το κατάστημα www.biogoods.gr ρουφάει όλη μου την ενέργεια.

Με τον καιρό όμως αγαπώ όλο και περισσότερο αυτό που κάνω. Ανακαλύπτω συνεχώς πράγματα και χαίρομαι που οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για την διατροφή τους έχουν αυξητικό αριθμό παρόλο τις δύσκολες οικονομικές και πολιτικές συνθήκες που ζούμε. Το ερώτημα του τι καταναλώνουμε ήταν άλλωστε για εμένα το βασικό κίνητρο της απόφασης μου να ασχοληθώ με αυτό το αντικείμενο. Έτσι λοιπόν κρίνω ότι τα προϊόντα του σούπερ μάρκετ θα έπρεπε να είχαν την μισή τιμή από αυτή που έχουν τώρα και αυτό απορρέει από την γνώση της ποιότητας που προσφέρουν. Η μαζική παραγωγή με τη χρήση λιπασμάτων δίνει πολύ προϊόν σε ποσότητα αλλά σε χαμηλή ποιότητα. Τα φυτά δεν τα αφήνουνε να ωριμάσουν στον χρόνο τους καθώς το χώμα ποτίζεται με βλαβερές ουσίες τις οποίες στη συνέχεια καταπίνουμε. Επειδή όμως τα βιολογικά διατηρούν δυστυχώς υψηλές τιμές, η αναζήτηση παραγωγών ώστε να έχω άμεση επαφή μαζί τους καθώς και η συνεργασία με πολλούς προμηθευτές οδηγεί στην διατήρηση ενός μέτριου επιπέδου τιμών, όσο γίνεται προς τα κάτω δηλαδή.

Δεν είναι λίγες οι φορές που βλέποντας την κατάσταση που επικρατεί, με τον κόσμο να χάνει την δουλειά του καθημερινά και τα έσοδα μας να μειώνονται συνεχώς, αναρωτιέμαι το ποιός θα είναι σε θέση να καταναλώνει βιολογικά τρόφιμα. Ο κόσμος που με επισκέπτεται εδώ όμως, ευτυχώς το διαψεύδει αυτό. Θέλω να διατηρήσω την ευκαιρία της επιλογής, της διατροφής εκείνης που είναι πέρα από την χημεία των φαρμάκων. 

Αυτά που θέλω να γράφω εδώ είναι θέματα που προκύπτουν από την επαφή μου με τους ανθρώπους που συναντώ στην δουλειά μου. Δηλαδή τους αγρότες, τους χειροτέχνες, τις εταιρίες και φυσικά όλους τους φίλους που ενδιαφέρονται για τα βιολογικά προϊόντα και μας επισκέπτονται. Η αλήθεια είναι πως μικρή κρατούσα ημερολόγιο, μεγαλώνοντας έγραψα σε μερικές ερασιτεχνικές εφημερίδες με θέμα τον κινηματογράφο. Μου αρέσει να γράφω και μου αρέσει και η ευκαιρία που μου δίνεται εδώ. Είναι λίγο περίεργο να μοιράζεσαι πράγματα που σε απασχολούν με τρίτους, με αγνώστους, εγώ πάντως θέλω να γράφω για την πραγματικότητα μου και η ειλικρίνεια είναι κάτι που με χαρακτηρίζει.


Ένα μεγάλο ΓΕΙΑ ΣΑΣ λοιπόν σε όλους από εμένα και τα ξαναλέμε σύντομα.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου